1 2 3 4

Інформація про підсумки проведення ІІ етапу обласного конкурсу учнівського науково-дослідницького проектування та винахідництва

6 квітня 2017 - Администратор
Інформація про підсумки проведення  ІІ етапу обласного конкурсу  учнівського науково-дослідницького  проектування та винахідництва

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

33028, м.Рівне, вул. В.Чорновола, 79б, тел./факс   63-50-29

Е-mail rivneosun2007@ukr.netwww.rivneosun.соm.ua

­­­­­­­­­­­­----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

06 квітня 2017 р.    02-06 /90

 

 

 

 

Про підсумки проведення

ІІ етапу обласного конкурсу

учнівського науково-дослідницького

проектування та винахідництва 

 

 

06 квітня 2017 року на  базі комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради відбувся ІІ етап обласного конкурсу, у якому  взяли  участь 16переможцівІ етапу.

Обласний конкурс учнівського науково-дослідницькогопроектування та винахідництва – щорічне індивідуально-командне змагання талановитої учнівської молоді, яка займається дослідництвом, а також здійснює відкриття у різних галузях знань.

Даний Конкурс є ресурсним і розглядається як джерело пошуку інноваційу експериментально-дослідницькій творчості талановитої учнівської молоді дляпредставлення її на Всеукраїнському та міжнародному рівнях.

Роботи 11 переможців обласного конкурсу направляються на заочний етап Всеукраїнського конкурсу  учнівського науково-дослідницького проектування та винахідництва.

 

 

 

 

Директор Станції юних натуралістів                                          Т.Остафійчук

Мороз Є.П.  (0362) 63-50-29

 

 

 

Підсумковавідомістьрезультатів ІІ етапуобласного конкурсу учнівськогонауково-дослідницького

проектування та винахідництва

 

Категорія: екологія та проблеми довкілля

 

п/п

Район

Навчальний заклад, клас

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всього

балів

Місце

1

Рівненський

Корнинськазагальноосвітня школа

 І-ІІІ ступенів, 7 кл

Сади – легені нашого села

Миронець

Алім

62

ІІІ

2

м.Рівне

Екологічний центр Рівненського міського Палацу дітей та молоді

 

Інвентаризація, оцінка життєвого стану та заходи із збереження вікових дерев на території міста Рівного

Маслянчук

Софія

91

І

3

КЗ „СЮН” РОР

Член гуртка „Знавці лікарських рослин”

Перспективи використання нетрадиційних та відновлюваних джерел енергії у Рівненській області

Веремчук Ігор

82

ІІ

 

 

Категорія: біологічні науки (ботаніка)

 


п/п

Район

Навчальний заклад, клас

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всього

балів

Місце

1

Володимирецький

Великожолудський навчально-виховний комплекс „Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад”, 9 клас

Видовий склад вторинних сукцесій земель, порушених внаслідок несанкціонованого видобутку бурштину

Мамчиць Віра

81

ІІ

2

Дубенський

Квітневська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 9 клас

Сортовий ассортимент озимої пшениці в агроекологічних умовах нашого краю


Весельська

Вікторія

82

ІІ

             

3

Рівненський

Колоденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 10 клас

Вивчення поширення бактеріальних та грибкових захворювань печериці двоспорової на різних етапах її плодоношення

Павелко Ольга

75

ІІІ

4

Сарненський

Яринівська загальноосвтіня школа І-ІІ ступенів, 6 клас

Гнотовий метод поливу як один з найкращих ідей догляду за фіалкою узамбарською

Ярошенко Дмитро

73

ІІІ

5

м.Рівне

 

Рівненський міський Палац дітей та молоді, Екологічний центр

Особливості видового складу бур’янових комплексів закинутих сільськогосподар-ських угідь в околицях міста Рівного

Легка Тетяна

91

І

6

м. Рівне

Рівненська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів № 23, 9 клас

Вегетативне розмноження декоративних форм туї західної

Пурій Дана

70

ІІІ

 

Категорія: біологічні науки (зоологія)

п/п

Район

Навчальний заклад, клас

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всьогобалів

Місце

1

Рівненський

Кустинський навчально-виховний комплекс „Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад”, 7 клас

Дослідження біології та екології ластівки сільської на території села Кустин Рівненського району

Круліковська Анна

80

ІІ

 

 

Категорія: Науки про людину (психологія)

 

п/п

Район

Навчальний заклад

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всього

балів

Місце

1

Рівненський

Колоденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 9 клас

Вплив комп’ютерних ігор з елементами насилля на формування агресії у молодших школярів

Рабченюк Тетяна

93

І

 

 

 

 

Категорія: Охорона здоров’я

 

п/п

Район

Навчальний заклад

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всього

балів

Місце

1

Костопільський

Костопільський будинок школярів та юнацтва,гурток „Основибіології”

Властивості біометалу феруму

Савтира Христина

70

ІІІ

 

Категорія: Науки про Землю

 

п/п

Район

Навчальний заклад

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всьогобалів

Місце

1

КЗ „СЮН” РОР

Член гуртка „Фотонатура-лісти, Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23,

9 клас”

Геоекологічні аспекти трансформації ландшафтів постмілітарних споруд (на прикладі Нової Дубенської фортеці (Тараканівського форту))

Габор

Мар’яна

92

І

 

   

 

 

Категорія: Інженерні науки та розробки в галуз іштучного інтелекту

 

п/п

Район

Навчальний заклад

Назвароботи

Прізвище, ім’я

учасника

Всьогобалів

Місце

1

Дубенський

Квітневська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 9 клас

Раціональне використання електроенергії

Пащук В’ячеслав

75

ІІІ

2

м. Рівне

Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24,

9 клас

Технологія застосування енергетичних пірамід для вирощування сільськогоспо-дарських рослин

Житковський Андрій

75

ІІІ

3

м. Рівне

Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24,

9 клас

Застосування моделі гідравлічної машини для розв’язування фізичних експерименталь-них задач

Вознюк Максим

80

ІІ