1 2 3 4

Про підготовку звітних матеріалів за 2022 рік

27 жовтня 2022 - Администратор

 РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

33015, м.Рівне, вул. В.Чорновола, 79б, тел./факс   63-50-29

Е-mail rivneosun2007@ukr.net    www.rivneosun.сom.ua

­­­­­­­­­­­­----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

27 жовтня 2022 р. № 01-33/400

Керівникам органів управління

освітою територіальних громад,

сіл, селищ, міст

 

 

 

 

З метою популяризації досвіду еколого-натуралістичної роботи кращих педагогічних колективів закладів освіти області комунальний заклад «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради просить підготувати звітні матеріали за 2022 рік до 28 листопада 2022 року (Додаток 1-2).

 

 

 

 

 

 

 

 

   В.о. директора Станції юних натуралістів                                                 Людмила ГАЙДАЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

  

 

Людмила Гайдаченко (0362)63-50-29

 

Додаток 1

Проспект річного звіту за 2022 рік

 

Загальні рекомендації

Звертаємо увагу на використання сучасної загальноприйнятої науково- педагогічної термінології та наукової термінології в галузі природничих наук.

Стиль викладу тексту звіту офіційно-діловий.

І. Координаційно-методична робота

1.1.    Координаційно-методична робота в освітніх округах. Заходи щодо розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти в об'єднаних територіальних громадах. Робота з опорними школами.

1.2.    Участь педагогічних працівників у творчих конкурсах. Досягнення і результати.

1.3.    Соціальне партнерство закладів освіти.

1.4.    Заходи щодо підвищення кваліфікації педагогів.

 

ІІ. Навчально-методичне забезпечення змісту позашкільної освіти (навчальні програми, посібники, робочі зошити, інтерактивні електронні посібники тощо):

2.1.    Навчально-методичне забезпечення змісту позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму.

 

ІІІ. Науково-методична робота з педагогічним кадрами

3.1.        Науково-методична робота з педагогічним кадрами (еколого-натуралістичний напрям).

3.2.        Інноваційна діяльність педагогів з еколого- натуралістичного напряму.

3.3.        Вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду (за наявності).

 

ІV. Популяризація еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти у засобах масової інформації, у соціальних мережах; робота сайту.

 

V. Видавнича діяльність (еколого-натуралістичний напрям).

 

VІ. Організаційно-масова робота з дітьми та учнівською молоддю в закладах   освіти.

6.1.        Участь у міжнародних, всеукраїнських заходах з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти. Творчі досягнення здобувачів освіти (кількість учасників, кількість переможців).

6.2.        Організація та зміст обласних заходів за еколого-натуралістичним напрямом позашкільної освіти.

6.3.        Організація та зміст заходів з патріотичного виховання.

6.4.        Організація роботи з дітьми-переселенцями.

 

VІІ. Науково-дослідницька робота, практична природоохоронна робота

7.1.        Робота на навчально-дослідних земельних ділянках, об’єктах захищеного ґрунту, у куточку живої природи тощо. (Кількість та зміст роботи)

7.2.        Робота учнівських лісництв. (Кількість учнівських лісництв в області відповідно до даних обласного управління лісового та мисливського господарства, в районі, та учнів в них. Закріплена площа лісу, науково-дослідницька робота в учнівських лісництвах)

7.3.        Робота на екологічних стежках

7.4.        Робота на природоохоронних територіях. Робота в дендропарках, розташованих на території закладів позашкільної освіти, які мають статус об’єкта природно-заповідного фонду місцевого значення. Забезпечення дієвої охорони та збереження цінних природних комплексів території (об’єктів) природно- заповідного фонду дендропарку

7.5.        Практична природоохоронна робота (відповідно до безпекової ситуації).

7.6.        Трудові акції, тижні, інші заходи до дат екологічного календаря, зокрема, до Міжнародного Дня Землі, Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища, Всесвітнього дня здоров’я довкілля, участь у загальнодержавній програмі Президента України «Зелена країна».

7.7.        Дитячий екологічний парламент.

7.8.        Статистичне порівняння за 2021 та 2022 р.

 

VІІІ. Нові напрями роботи з еколого-натуралістичної освіти в закладах освіти об'єднаних територіальних    громад.

 

ІХ. Організаційні форми освітнього процесу за основними профілями діяльності (в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для учасників) в закладах позашкільної освіти, в закладах загальної середньої освіти (мережа, профільність)

9.1. Мережа гуртків,  профільність. Динаміка розвитку мережі за       2020-2022 рр. (Додаток 2).

9.2. Тематика досліджень та спостережень за профілями

9.3. Приклади роботи кращих гуртків за екологічним, біологічним, аграрним профілями та навчальними рівнями із зазначенням конкретних досягнень у науково-дослідницькій роботі.

9.3.         Статистичне порівняння за 2021 та 2022 рр.

 

 

Х. Пропозиції щодо розвитку еколого-натуралістичного напряму

в закладах освіти освіти об’єднаних територіальних громад

Рівненської області

 

Пропозиції до написання звіту

 

·       Виділяти основні види та форми організаційно-масової роботи. Вказати, які форми роботи були найбільш популярні серед дітей. Це дасть можливість побачити, наскільки різноманітною була організаційно-масова робота.

·       Вказувати загальну кількість проведених заходів та охоплених організаційно-масовою роботою дітей.

·       Вказувати кількість охоплених дітей позашкільною освітою відповідно вікових категорій (дошкільний вік, молодший шкільний вік, середній шкільний вік, старший шкільний вік, учні ПТУ, студенти).

·       Для зручності аналізу звітні матеріали подавати у конкретній, стислій формі.

·       Дотримуватись розділів за новим проспектом річного звіту.

·       Надавати статистичні дані про кількість об’єктів захищеного ґрунту в табличному варіанті за такою формою (кількість теплиць, кількість парників та розсадників в закладах загальної середньої освіти; кількість теплиць, кількість парників та розсадників в закладах позашкільної освіти; зміст роботи).

 

Додаток 2

 

   Мережа гуртків, профільність, динаміка розвитку мережі гуртків за 2020-2022 рр.

Кількість гуртків, біологічного, екологічного, сільськогосподарського, квітково - декоративного, декоративно-прикладного профілів, інших творчих об’єднань учнів у закладах освіти області

 

ОТГ

Напрями

Загальна кількість гуртків

 

Біологічний

Екологічний

Сільськогосподарський

Декоративно - ужитковий

Квітково - декоративний

Нетрадиційні нові форми

Інші

Кількість вихованців

 

2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020