1 2 3 4

Про підготовку звітних матеріалів (Проспект звіту 2021)

15 листопада 2021 - Администратор

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

33015, м.Рівне, вул. В.Чорновола, 79б, тел./факс   63-50-29

Е-mail rivneosun2007@ukr.net    www.rivneosun.сom.ua

­­­­­­­­­­­­----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

15 листопада 2021 р. № 01-33/888 

 

Керівникам органів управління

освітою територіальних громад,

сіл, селищ, міст

 

 

 

 

 

З метою популяризації досвіду еколого-натуралістичної роботи кращих педагогічних колективів районів (міст) комунальний заклад «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради просить підготувати звітні матеріали за 2021 рік до 10 грудня 2021 року (Додаток 1-2).

 

 

 

 

 

 

 

 

    Директор Станції юних натуралістів                          Володимир ВОРОБЕЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сніжана Дужук (0362)63-50-29

 

Додаток 1

Проспект річного звіту за 2021 рік

 

Загальні рекомендації

Звертаємо увагу на використання сучасної загальноприйнятої науково- педагогічної термінології та наукової термінології в галузі природничих наук.

Термінологія з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти використовується відповідно до нормативних документів, положень та умов проведення заходів, розміщених на сайті : https://nenc.gov.ua/?page_id=664

Стиль викладу тексту звіту офіційно-діловий.

 

І. Координаційно-методична робота

1.1.    Координаційно-методична робота в освітніх округах. Заходи щодо розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти в об'єднаних територіальних громадах. Робота з опорними школами.

1.2.    Участь педагогічних працівників у творчих конкурсах. Досягнення і результати.

1.3.    Соціальне партнерство закладів освіти.

1.4.    Заходи щодо підвищення кваліфікації педагогів.

 

ІІ. Навчально-методичне забезпечення змісту позашкільної освіти (навчальні програми, посібники, робочі зошити, інтерактивні електронні посібники тощо):

2.1.    Навчально-методичне забезпечення змісту позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму.

 

ІІІ. Науково-методична робота з педагогічним кадрами

3.1.        Науково-методична робота з педагогічним кадрами (еколого-натуралістичний напрям).

3.2.        Інноваційна          діяльність   педагогів з еколого- натуралістичного напряму.

3.3.        Вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду (за наявності).

 

ІV. Популяризація еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти у засобах масової інформації, у соціальних мережах; робота сайту.

 

V. Видавнича діяльність (еколого-натуралістичний напрям).

 

VІ. Організаційно-масова робота з дітьми та учнівською молоддю в закладах   освіти

6.1.        Участь у міжнародних, всеукраїнських заходах з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти. Творчі досягнення здобувачів освіти

6.2.        Організація та зміст обласних заходів за еколого-натуралістичним напрямом позашкільної освіти.

6.3.        Організація та зміст заходів з патріотичного виховання

VІІ. Науково-дослідницька робота, практична природоохоронна робота

7.1.        Робота на навчально-дослідних земельних ділянках, об’єктах захищеного ґрунту, у куточку живої природи тощо. (Кількість та зміст роботи)

7.2.        Робота учнівських лісництв. (Кількість учнівських лісництв в області відповідно до даних обласного управління лісового та мисливського господарства, в районі, та учнів в них. Закріплена площа лісу, науково-дослідницька робота в учнівських лісництвах)

7.3.        Робота на екологічних стежках

7.4.        Робота на природоохоронних територіях. Робота в дендропарках, розташованих на території закладів позашкільної освіти, які мають статус об’єкта природно-заповідного фонду місцевого значення. Забезпечення дієвої охорони та збереження цінних природних комплексів території (об’єктів) природно- заповідного фонду дендропарку

7.5.        Практична природоохоронна робота

7.6.        Трудові акції, тижні, інші заходи до дат екологічного календаря, зокрема, до Міжнародного Дня Землі, Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища, Всесвітнього дня здоров’я довкілля, участь у загальнодержавній програмі Президента України «Зелена країна»

VІІІ. Аналіз роботи профільних таборів

 

ІХ. Аналіз роботи організаційних форм освітнього процесу за основними профілями діяльності в закладах позашкільної освіти, в закладах загальної середньої освіти (мережа, профільність, зміст)

9.1. Мережа гуртків,  профільність. Динаміка розвитку мережі за       2019-2021 рр. (Додаток 2).

9.2. Тематика досліджень та спостережень за профілями

9.3.         Приклади роботи кращих гуртків за екологічним, біологічним, аграрним профілями та навчальними рівнями із зазначенням конкретних досягнень у науково-дослідницькій роботі

Х. Неформальна екологічна освіта та виховання

10.1.    Дитячі громадські екологічні й природоохоронні організації та об’єднання

10.2.    Дитячий екологічний парламент

10.3.    Юнацькі секції Товариства охорони природи

 

ХІ. Пропозиції щодо розвитку еколого-натуралістичного напряму в закладах 

освіти освіти об’єднаних територіальних громад Рівненської області.

 

Пропозиції до написання звіту

 

·       Виділяти основні види та форми організаційно-масової роботи. Вказати, які форми роботи були найбільш популярні серед дітей. Це дасть можливість побачити, наскільки різноманітною була організаційно-масова робота.

·       Вказувати загальну кількість проведених заходів та охоплених організаційно-масовою роботою дітей.

·       Вказувати кількість охоплених дітей позашкільною освітою відповідно вікових категорій (дошкільний вік, молодший шкільний вік, середній шкільний вік, старший шкільний вік, учні ПТУ, студенти).

·       Для зручності аналізу звітні матеріали подавати у конкретній, стислій формі.

·       Дотримуватись розділів за новим проспектом річного звіту.

·       Надавати статистичні дані про кількість об’єктів захищеного ґрунту в табличному варіанті за такою формою (кількість теплиць, кількість парників та розсадників в закладах загальної середньої освіти; кількість теплиць, кількість парників та розсадників в закладах позашкільної освіти; зміст роботи).

 

Додаток 2

 

   Мережа гуртків, профільність, динаміка розвитку мережі гуртків за 2019-2021 рр.

Кількість гуртків, біологічного, екологічного, сільськогосподарського, квітково - декоративного, декоративно-прикладного профілів, інших творчих об’єднань учнів у закладах освіти області

 

ОТГ

Напрями

Загальна кількість гуртків

 

Біологічний

Екологічний

Сільськогосподарський

Декоративно - ужитковий

Квітково - декоративний

Нетрадиційні нові форми

Інші

Кількість вихованців

 

2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019