1 2 3 4

Наказ про підсумки обласного етапу конкурсу „Всеукраїнський юнацький водний приз 2015”

17 березня 2015 - Администратор

У К Р А Ї Н А

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД „СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ” РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Управління освіти і науки облдержадміністрації

 

НАКАЗ

 

11. 03. 2015                              м.Рівне                                                         10

 

 

Про підсумки обласного етапу конкурсу

„Всеукраїнський юнацький водний приз 2015”

 

Відповідно до Плану роботи комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради  підбито підсумки участі школярів та учнівської молоді в обласному етапі конкурсу „Всеукраїнський юнацький водний приз 2015” національного етапу Міжнародного конкурсу „Stockholm Junior Water Prize.

Виходячи з зазначеного, згідно з рішенням журі

 

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Інформацію про результати обласного етапу конкурсу „Всеукраїнський юнацький водний приз 2015” національного етапу Міжнародного конкурсу „Stockholm Junior Water Prize, що додається, взяти до уваги.

 

2. Нагородити дипломом комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради лауреатів конкурсу „Всеукраїнський юнацький водний приз 2015” національного етапу Міжнародного конкурсу „Stockholm Junior Water Prize:

Воловодик Анастасію, ученицю 11 класу Гощанської районної гімназії, за роботу „Очищення питної води в домашніх умовах, зокрема, топінамбуром”;

Тишкун Тетяну, ученицю 8 класу Хрінницької загальноосвітньої школи     І-ІІІ ступенів Демидівського району, за роботу „Джерело – людська святиня…”;

Хомича Станіслава, учня 9 класу Висоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубровицького району, за роботу „Екологічні проблеми річки Горинь Рівненської області”;

Гринюк Мар’яну, ученицю 10 класу Башарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Радивилівського району, члена гуртка „Основи гідробіології” Радивилівської районної станції юних натуралістів, за роботи „Двостулкові молюски, як біоіндикатори водного середовища”, „Дослідження водних комах ряду одноденки р. Слонівки в межах Радивилівського району”;

Гаврилюка Віталія, учня 11 класу Городоцької загальноосвітньої школи     І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради, за роботу „Фітоіндикація забруднення поверхневих вод басейну річки Устя”;

Трохимчук Валерію, ученицю 11 класу Біловізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рокитнівського району, за роботу „Екологічні проблеми річки Тризна (Красна) села Біловіж”;

Щербук Аліну, ученицю 11 класу Сарненської загальноосвітньої школи      І-ІІІ ступенів № 4, за роботу „Річка Хвощувата: оцінка стану та якості води”;

Іщука Антона, учня 9 класу Рівненського природничо-математичного ліцею „Елітар”, вихованця Екологічного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді, за роботу „Оцінка екологічного стану малої р. Кустинка та розробка заходів щодо її відновлення”. 

 

3. Надіслати на Всеукраїнський етап конкурсу „Юнацький водний приз 2015” національного етапу Міжнародного конкурсу „Stockholm Junior Water Prize  усі роботи  учасників.

 

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор Станції юних натуралістів                                             Т.В. Остафійчук

 

 

 

Додаток

до наказу комунального закладу

„Станція юних натуралістів”

Рівненської обласної ради

від 11. 03. 2015 № 10

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ

обласного етапу конкурсу  „Всеукраїнський юнацький водний приз 2015” національного етапу Міжнародного конкурсу „Stockholm Junior Water Prize

 

На обласний етап конкурсу було представлено 13 робіт учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Гощанського,  Демидівського, Дубровицького, Радивилівського, Рівненського, Рокитнівського, Сарненського районів та міста Рівне.

Роботи та проекти конкурсантів присвячені науково-технічним та соціальним аспектам водокористування – забезпеченню суспільства питною водою, раціональному використанню води, мінімізації водоспоживання у всіх галузях народного господарства, покращенню якості води.

Воловодик Анастасія, учениця 11 класу Гощанської районної гімназії, вивчала ефективність використання топінамбура для очищення води в домашніх умовах.

Тишкун Тетяна, учениця 8 класу Хрінницької загальноосвітньої школи    І-ІІІ ступенів Демидівського району, дослідила джерела, які розташовані на території села Хрінники, а саме: місцезнаходження, розмір та діаметр джерел, який ступінь засмічення відходами, як використовується джерельна вода.

Хомич Станіслав, учень 9 класу Висоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубровицького району, провів моніторингові дослідження стану річки Горинь, дослідив природні та антропогенні фактори, що визначають забруднення води та обґрунтував комплекс заходів, спрямованих на покращення екологічного стану річки.

Гринюк Мар’яна, учениця 10 класу Башарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Радивилівського району, член гуртка „Основи гідробіології” Радивилівської районної станції юних натуралістів, дослідила значення двостулкових молюсків та водних комах ряду одноденки р. Слонівки в межах Радивилівського району як біоіндикаторів водного середовища.

У роботі Гаврилюка Віталія, учня 11 класу Городоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради, подано оцінку екологічного стану поверхневих вод басейну річки Устя за окремими чутливими видами, а також угрупованнями водних рослин через вивчення їх видового складу. Визначено близько 30 видів водних та прибережно-водних рослин, серед яких переважали представники родини осокових, рдесникових та злакових, які можна вважати індикаторами забруднення поверхневих вод йонами кальцію, заліза та азотистих сполук.

У проекті Трохимчук Валерії, учениці 11 класу Біловізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рокитнівського району, проаналізовано екологічний стан річки Тризна, автор з’ясовувала причини незадовільного стану води річки та оточуючої території, подала шляхи розв’язання проблеми збереження та раціонального використання водних ресурсів Полісся. 

Щербук Аліні, учениці 11 класу Сарненської загальноосвітньої школи     І-ІІІ ступенів № 4, у ході реалізації проекту вдалося встановити якісні показники води, дослідити водозахисну смугу вздовж 3 кілометрів, встановити основні причини забруднення води та зміни русла річки Хвощувата в басейні річки Горинь на території Сарненського району Рівненської області.

Іщук Антон, учень 9 класу Рівненського природничо-математичного ліцею „Елітар”, вихованець Екологічного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді, дослідив екологічний стан річки Кустинки та запропонував заходи щодо її відновлення. Результатом роботи є опис видового складу водної та прибережно-водної рослинності, визначено рослини-індикатори, методом фітоіндикації визначено умови середовища, трофічний статус, характер забруднення та клас якості води річки.

Усі роботи, представлені на Конкурс, свідчать про небайдуже ставлення юних екологів до стану водних ресурсів рідного краю.

Окремі автори подали на конкурс матеріали, які не відповідають Положенню про конкурс „Всеукраїнський юнацький водний приз”, оформлення додатків не завжди відповідало вимогам.

 

 

 

Директор Станції юних натуралістів                                             Т. Остафійчук