1 2 3 4

Про підсумки обласного (відбіркового) етапу заочного конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти

13 грудня 2019 - Администратор

У К Р А Ї Н А

 

 

Управління освіти і науки облдержадміністрації

 

 

 

 

 

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ»

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

Н А К А З

 

 

 

 11. 12. 2019

 

 

м. Рівне

                         № 85

 

Про підсумки обласного (відбіркового)

етапу заочного конкурсу науково-методичних
розробок та віртуальних ресурсів
з еколого-натуралістичного
напряму позашкільної освіти

 

Відповідно до Плану роботи комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради на 2019 рік, ураховуючи лист Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді від             13 березня 2019 року № 111 «Про проведення фахових конкурсів з педагогічної майстерності у 2019 році»  підбито підсумки участі закладів загальної середньої та позашкільної освіти в обласному (відбірковому)  етапі заочного конкурсу  науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти.

 Виходячи з зазначеного, згідно з рішенням журі

 

 

 

 

НАКАЗУЮ:

 

 1.  Інформацію про результати обласного (відбіркового) етапу заочного конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти, що додається, взяти до уваги.

 

 2.  Нагородити грамотою комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради переможців обласного (відбіркового) етапу заочного конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів  з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти:

 

у номінації «Методичні рекомендації та навчально-методичні посібники з організації науково-дослідницької та еколого-природоохоронної діяльності в навчальних закладах різного типу для учнів різних вікових категорій»:

  • ЛЯЩУК Наталію Іванівну, вчителя біології Масевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради, за методичну розробку «Квест-технологія в контексті інноваційної форми екологічного виховання»;
  • КАМЗЬОЛ Віту Степанівну, керівника гуртків комунального закладу «Сарненський районний будинок дітей та молоді» Сарненської районної ради, за методичний посібник «Ігрові форми виховної роботи екологічного спрямування в позашкільному закладі»;
  • АРХИПЧУК Людмилу Анатоліївну,  вчителя біології Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 Рівненської міської ради, МИКИТЮК Оксану Дмитрівну, вчителя біології Рівненської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №15 Рівненської міської ради, ЦЕЛЮК Галину Василівну, вчителя біології Рівненського навчально-виховного комплексу №2 «Школа-Ліцей» Рівненської міської ради, за методичний посібник «Розвиток критичного мислення»;
  • КУЛІШ Наталію Василівну, вчителя біології Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Рівненської міської ради, РАДЧИК Людмилу Василівну, вчителя біології Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ім. О.О.БОРИСЕНКА Рівненської міської ради,  за методичний посібник «Творчі завдання з біології»;
  • МОРОЗ Євдокію Павлівну, методиста комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, за методичний посібник «Форми і методи проведення тижня біології в закладах загальної середньої та позашкільної освіти»;

 

 

 

 

у номінації  «Навчальні програми гуртків та інших творчих об'єднань»:

  • КОРНІЙЧУК Євгенію Іванівну, керівника гуртків Острозького районного Будинку школяра острозької районної ради, за освітню програму гуртка «Юний еколог»;
  • БОБРОВСЬКУ Валентину Анатоліївну, керівника гуртків комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, за навчальну програму «Я досліджую рідну природу»;
  • ГАЙДАЧЕНКО Людмилу Павлівну, керівника гуртків комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, за навчальну програму «Юні метеорологи»;
  • ЛУЦИШИН Світлану Михайлівну, РОМАШКО Раїсу Ярославівну, керівників гуртків комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, за навчальні програми «Людина і довкілля» та «Основи валеології»;

 

у номінації «проекти, сценарії масових заходів для учнів із еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти»:

  • ШЕХТЕР Лілію Миколаївну, завідувача організаційно-масового відділу комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, за сценарії масових заходів «Зустріч у творчій майстерні «Гітара і ми», присвячена Всесвітньому дню благодійності «Щедрий вівторок».

 

3. Направити роботи переможців обласного (відбіркового) етапу на Всеукраїнський конкурс науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти в Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді  (м. Київ, вул. Вишгородська,19).

 

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор Станції юних натуралістів                                       Володимир ВОРОБЕЙ

 

 

 


ДОДАТОК

до наказу комунального закладу

«Станція юних натуралістів»

Рівненської обласної ради

від  11. 12. 2019   № 85

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про результати обласного (відбіркового) заочного етапу

Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти

 

Проведення Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти сприяє підвищенню якості позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму та розвитку творчого потенціалу педагогів. В конкурсі взяли участь педагоги Острозького, Рокитнівського, Сарненського районів, міста Рівне та комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради.

У практичному посібнику «Квест-технологія в контексті інноваційної форми екологічного виховання» ЛЯЩУК Наталії Іванівни, вчителя біології Масевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради, розглянуто теоретичні основи квест-технології та компонентів, етапи розроблення, алгоритм проведення, критерії оцінювання проходження квесту, переваги застосування квест-технології та узагальнений досвід уживання квестів у фаховій підготовці майбутніх педагогів. Обґрунтовано можливості та умови застосування квестів у масовій практиці в сучасних умовах.

КАМЗЬОЛ Віта Степанівна, керівник гуртків комунального закладу «Сарненський районний будинок дітей та молоді» Сарненської районної ради, в методичному посібнику «Ігрові форми виховної роботи екологічного спрямування в позашкільному закладі» висвітлила шляхи формування екологічного світогляду в закладі позашкільної освіти, методичні й дидактичні матеріали щодо організації екологічних ігор, рекомендації щодо їх проведення.

 КОРНІЙЧУК Євгенія Іванівна, керівник гуртка Острозького районного Будинку школяра Острозької районної ради, розробила навчальну програму гуртка «Юний еколог», метою якої є формування особистості молодшого школяра з відповідним комплексом цінностей, серед яких першочергового значення набуває усвідомлення дитиною своєї приналежності до природи, визнання нею природного середовища як єдиної необхідної умови існування людини, розуміння довкілля як цілісної системи. Програма забезпечує системність і цілісність засвоєння учнями основ екологічних знань, набуття ними практичних умінь та навичок через проведення практичних природоохоронних операцій, конкурсів, екскурсій в природу.

АРХИПЧУК Людмила Анатоліївна,  вчитель біології Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 Рівненської міської ради, МИКИТЮК Оксана Дмитрівна, вчитель біології Рівненської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №15  Рівненської міської ради, ЦЕЛЮК Галина Василівна, вчитель біології Рівненського навчально-виховного комплексу №2 «Школа-Ліцей» Рівненської міської ради, в методичному посібнику «Розвиток критичного мислення» розробили рекомендації щодо розвитку критичного мислення учнів на уроках біології. У збірці представлені численні приклади з активного навчання, які допоможуть вчителям біології сформувати власні судження про такий спосіб викладання та навчання, а також сприятимуть використанню цих методів під час організації освітнього процесу.

КУЛІШ Наталія Василівна, вчитель біології Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Рівненської міської ради та  РАДЧИК Людмила Іванівна, вчитель біології Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. О.О. Борисенка Рівненської міської ради, в навчально-методичному посібнику «Творчі завдання з біології» вмістили різні види завдань, які полегшать і урізноманітнять роботу вчителя на уроках біології. Застосування цих завдань дає можливість формувати важливі риси характеру учнів: упевненість у собі, достатню самооцінку, критичність, уміння відстоювати власну позицію, здатність самоствердження.

 

 

 

МОРОЗ Євдокія Павлівна, методист комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, представила на конкурс методичний посібник «Форми і методи проведення тижня біології в закладах загальної середньої та позашкільної освіти», в якому розробила практичні поради щодо організації і проведення тижня біології в закладах освіти.

Навчальна програма «Я досліджую рідну природу» БОБРОВСЬКОЇ Валентини Анатоліївни, керівника гуртків комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, орієнтована на формування екологічної компетентності вихованців, готовності до раціональної діяльності в природі, збереження існуючої природної рівноваги.

Створення навчальної програми «Юні метеорологи» ГАЙДАЧЕНКО Людмили Павлівни, керівника гуртків комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, обумовлено необхідністю формування екологічних знань, навичок, переконань, які сьогодні особливо необхідні для виховання нового ціннісного ставлення до природи. Навчальна програма орієнтована на реалізацію в гуртках, секціях, творчих об’єднаннях еколого-натуралістичного напряму закладів загальної середньої, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти та спрямована на вихованців середнього та старшого шкільного віку.

Зміст навчального матеріалу програми «Людина і довкілля» ЛУЦИШИН Світлани Михайлівни, РОМАШКО Раїси Ярославівни, керівників гуртків комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради, знайомить юннатів із представниками флори і фауни; умовами існування, які необхідні для живих істот; елементарними відомостями про взає­модію живої та неживої природи їхнім  впливом на здоров’я людини; вчить дітей орієнтуватися в найближчому природному середовищі. В основу навчальної програми «Основи  валеології» покладено положення компетентісного та діяльнісного підходів, основні вимоги нормативно-правових документів в галузі позашкільної освіти. Програма орієнтована на вихованців молодшого та середнього шкільного віку, і є професійно орієнтованою. Зміст програми має міждисциплінарний характер і поєднує в собі педагогічний, медико-психологічний, соціальний та методично-фізіологічнний компоненти.

ШЕХТЕР Лілія Миколаївна, завідувач організаційно-масового відділу комунального закладу «Станція юних натуралістів» Рівненської обласної ради розробила сценарій масового заходу «Зустріч у творчій майстерні «Гітара і ми», присвячений Всесвітньому дню благодійності «Щедрий вівторок». Матеріали сценарію можна використати під час уроків музичного мистецтва, літератури, під час проведення виховних заходів морально-духовного змісту.

 

 

 Директор Станції юних натуралістів                             Володимир ВОРОБЕЙ