1 2 3 4

Гурток „Екологічний театр” керівник Шехтер Лілія Миколаївна

5 лютого 2015 - Администратор
Гурток „Екологічний театр” керівник Шехтер Лілія Миколаївна


В наш  тривожний час екологічних катастроф ставить нові завдання перед юними екологами. Серед підростаючого покоління найкраще розуміють живу природу юннати, розуміють біду від екологічної неосвіченості людства. Будучи інформовані про стан екологічної ситуації у своєму регіоні, в країні та на планеті в цілому, маючи необхідний об’єм екологічної освіти, юннати стають активними пропагандистами екологічних знань та екологічної культури. Однією з форм такої діяльності юннатів є робота екологічного театру.

 

Театр відноситься до найдревніших, найпоширеніших і найдемократичніших видів мистецтва. Здавна важливі події в житті людини супроводжувались масовими театральними видовищами. У древньому античному світі театр, звичайно, істотно відрізнявся від сучасного, але його основні різновидності формувались у глибокій давнині- ритуальні дійства,  обрядові  та інші.

            Відомо, як велика сила емоційного і морального впливу театру, втіленого у високохудожню форму.

Актуальність діяльності гуртка „Екологічний театр” пов’язана з важливості екологічного виховання дітей засобами театрального мистецтва через розвиток сценічної майстерності шляхом участі вихованців у екологічних казках, виставах,  театралізованих дійствах природоохоронного змісту.

         Робота театрального колективу має допомогти виховати розвинуту особистість з високими духовними та фізичними якостями.

Під час занять гуртківці ознайомлюються з різними формами творчого спілкування, беруть участь у різноманітних заходах еколого-природоохоронного змісту, а також є учасниками благодійних акцій, походів та експедицій. Діти навчаються розуміти і знати природу, відчувати її радощі і болі; реалізовувати себе в різних галузях художньої діяльності, розширють свої знання та уявлення про засоби творчої діяльності, умінню розуміти і відчувати свою роль у мистецтві і навколишньому житті.

 

 

Вихованці  гуртка „Екологічний театр” навчаться:

-         слухати та розрізняти ритм, який задає музика, вміння рухатись у заданому ритмі;

-          володіти трьома рівнями уваги, вміти швидко зібратися та зосередитися;

-         виконувати голосову “розминку”, вміти вірно вимовляти скоромовки;

-         опановувати техніку мови;

-         складати сценарії та добирати до них музичне оформлення;

-         моделювати костюми;

-         організовувати ігрові та розважальні програми;

-         добирати  цікавий матеріал екологічного спрямування до організації масових заходів.

 

Свої завдання екологічний театр виконує через сценічну майстерність, і це можна вважати особливо дієвою формою пропаганди екологічних знань.  

 

Гуртківці дають театралізовані вистави за природоохоронною та екологічною тематикою. Колектив виступає у школах, дитячих садках та інших навчально-виховних закладах, бере участь у проведенні місячників, декадників, тижнів, днів охорони навколишнього середовища.

 Програма гуртка передбачає проведення екологічних бесід, що дають змогу глибше зрозуміти існуючі проблеми; екскурсій у природу, а також практичну природоохоронну роботу юннатів: очищення берегів річок від сміття, підгодовування птахів, участь у Всеукраїнських заходах  „День юного натураліста”, обласний конкурс колективів екологічної просвіти „На нас надіється Земля”, фестиваль екологічної творчості молоді „Свіжий вітер”, акції „Первоцвіт”, „Збережи ялинку”, благодійний юннатівський ярмарок; роботу на навчально-дослідній ділянці. Одночасно діти вчаться сценічній майстерності, дикції, ритміці, розвитку пам’яті та уваги, а також відвідують театри, де знайомляться з роботою професіоналів, зустрічаються зі своїми однолітками, демонструючи їм свої роботи, стаючи активними пропагандистами екологічних знань.

Програмою передбачено розвиток вміння у дітей самостійно організовувати дозвіллеву діяльність.

 

 

 

 

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

 

 

 

Вихованці мають знати:

-         основні етапи роботи над сценарієм;

-         техніку сцени.

 

Вихованці мають мати уявлення про:

-         театральне мистецтво;

-         сценографію;

-         акторську діяльність.

 

Вихованці мають вміти:

-         практично використовувати емоційну пам'ять;

-         практично використовувати активну увагу;

-         практично використовувати активну уяву;

-         практично використовувати навички ансамблевості;

-         долати внутрішній конфлікт „актор-глядач”;

-         виконувати поставлене акторське завдання;

-         застосовувати елементи акторської майстерності;

-         імпровізувати;

-         спілкуватися з публікою;

-         триматися на сцені;

-         практично використовувати пам'ять фізичних дій.

 

Вихованці мають набути досвід:

-         виявляти та реалізовувати свої творчі здібності;

-         розкривати свої таланти;

-         сценічної культури та майстерності.